Silným aspektem každé kampaně, či sloganu je zapamatovatelnost. Primárním cílem všech tvůrců je najít si specifické vyjádření a ulpět v paměti zákazníků. Jedině tak existuje naděje, že při rozhodování o nákupu se zákazník rozhodne pro Vás. Kromě náplně je však důležitá i forma, což bezesporu nahrává reklamním vlajkám.

Výsledný dojem odrážející Vaše představy

Jejich devizou je možnost úprav a stylů pojetí. Lze je vyrobit v několika velikostech, upravovat jejich tvar, výšku i pozici a nastavit tak ideální parametry pro vytvoření účinného propagačního prostředku. Samozřejmostí je tvarová a materiálová stálost, stejně jako kvalita a stabilita celého mechanismu. Vše je možné přizpůsobit, což přináší velké možnosti i pro tvůrce samotné reklamy, jejichž kreativní rozlet je díky tomu technicky prakticky nelimitovaný.

Jedinečnost, díky níž nezůstanete bez povšimnutí
3.5 (70%)2