Bez reklamních dárků lidé Vaši firmu vlastně vůbec neuvidí. Někdy nezáleží na tom, jak moc je člověk obdarován, ale zda je obdarován. Logo Vaší firmy mohlo mnoho lidí vidět na internetu, v televizi nebo v novinách, ale teprve díky „osobnímu setkání“ s logem Vaší firmy například na nákupní tašce si někteří lidé dají Vaši firmu do té správné souvislosti. Buďte vidět, protože krabička sirek s Vaším logem může pro prezentaci společnosti udělat více než velký billboard u cesty.

Buďte štědrý

Bez reklamních dárků ochudíte své klienty i své vlastní zaměstnance o nedůležité ale přesto milé pozornosti od Vás a sebe o pověst člověka, který je rád pozorný k druhým lidem. Buďte štědrý a pozorný. Všichni, ať klienti nebo zaměstnanci mají rádi štědré lidi a jsou pak sami ochotni zachovat se štědře.